۳۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۰۳

نیک بین در صحن مجلس:

سیاه جلوه دادن مسائل کشور کار خوبی نیست / مردم را ناامید نکنیم

سیاه جلوه دادن مسائل کشور کار خوبی نیست / مردم را ناامید نکنیم

نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: ما نباید در طرح مباحث خود، همه مسائل کشور را سیاه جلوه دهیم و به مردم ناامیدی تزریق کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جواد نیک بین در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۳۰ مرداد) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح بانکداری اسلامی طی اخطار قانون اساسی اظهار داشت: از صبح که این طرح در دستور کار مجلس قرار گرفته، شاهد طرح یکسری مباحث تکراری و غیرضروری هستیم.

وی تاکید کرد: ما نباید وقت مجلس را بگیریم و صحن علنی معطل پیشنهادات تکراری شود. معاونت قوانین مجلس باید پیشنهادات تکراری را از دستور کار خارج کند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از نمایندگان در طرح مباحث خود درباره بانکداری اسلامی موجی از ناامیدی را به جامعه تزریق می‌کنند و مدام می‌گویند وضعیت بانکداری ما خوب نیست این در حالی است که ناامید کردن مردم، سیاه جلوه دادن همه چیز در کشور و صفر و صد نشان دادن همه مسائل کار خوبی نیست.

نیک بین تاکید کرد: قطعاً ما هم معتقدیم وضعیت بانکداری کشور خوب نیست و باید اصلاحاتی در آن انجام شود. ما می‌خواهیم ربا از بانکداری حذف شود اما نباید سیاه نمایی کرده یا آنکه به جامعه ناامیدی را تزریق کنیم.

کد خبر 5568504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha